تراختور
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

  •  
 

کیانی: کی روش فقط استقلال و پرسپولیس را می بیند/ یک بار هم به تبریز نیامده است

فوتبال ایران/ هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: کی روش فقط برای تماشای بازیهای استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه می رود و کاری به بقیه تیمها ندارد.
کیانی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز اظهارداشت: به نصرتی تبریک می گویم که نماینده تراکتور در تیم ملی است. حق تراکتور این بود که نماینده های بیشتری در تیم ملی داشته باشد. مگر می شود تیمی که در رده دوم جدول قرار دارد فقط در تیم ملی یک نماینده داشته باشد؟
وی ادامه داد: تراکتور بهترین فوتبال را ارایه می دهد اما انگار کسی نیست بازیهای تیم ما را ببیند. درباره دعوت نشدن خودم به تیم ملی هم باید بگویم که این موضوع برایم عادی شده است. من بازیهای خوبی برای تراکتور انجام دادم اما انگار هر چقدر هم خب کار کنم فایده ندارد. الان هم فقط به فکر موفقیت تراکتور هستم.
کیانی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش برای تماشای بازیهای تراکتور به تبریز رفته؟ گفت:کی روش تا حالا یک بار هم به تبریز نیامده است. او فقط برای تماشای بازیهای استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می رود و کاری به بقیه تیمها ندارد. اگر یک بار به تبریز آمده بود و بازی تیم ما را دیده بود بازیکنان بیشتری را از تراکتور دعوت می کرد.
وی درباره فاصله استقلال و تراکتور در جدول گفت: فاصله ما با استقلال زیاد نیست و قابل جبران است. بازیهای زیادی در پیش داریم و می توانیم این فاصله را کمتر کنیم. هدف ما قهرمانی است و اصلا به نایب قهرمانی فکر نمی کنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس